«علی یاری» سرپرست و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر شد

با حکم علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ، «علی یاری» به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر منصوب شد.
حمیدرضا نجف‌پورکردی در مراسم تکریم محمد طاهر شفیعی عضو هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ انرژی سپهر با اشاره به نقش مهم هلدینگ پتروفرهنگ به ویژه شرکت انرژی سپهر تاکید کرد: در راستای ماموریت‌ها و برنامه‌های راهبردی شرکت‌های زیرمجموعه پتروفرهنگ لازم است جهت تحقق اهداف تعیین شده از تمامی ظرفیت‌های استراتژیک موسسه و هلدینگ به طور بهینه و مطلوب استفاده گردد.
نجف‌پور با اشاره به اینکه در سیاست کوچک‌سازی به هیچ وجه دنبال فریزکردن نیستیم، راهبردهای مهمی همچون گفتمان‌سازی واحد و یکپارچه‌سازی را از مولفه‌های مهم در راهبری هلدینگ‌ها و شرکت‌ها برشمرد و تصریح نمود: ارتقای بهره‌وری، کوچک‌سازی و اصلاح نظام فرایندی باید در زیرمجموعه‌های پتروفرهنگ با جدیت دنبال گردد و در زمینه همراه‌سازی زیرمجموعه‌های هلدینگ باید اقدامات جدی‌تر صورت پذیرد.
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید مجدد بر آسیب‌شناسی عواملی که موجب کم بهره‌وری در حوزه پتروشیمی شده است به اقدامات مثبت انجام شده طی 6 ماه گذشته در هلدینگ پتروفرهنگ اشاره و بر مولدسازی بخش پتروشیمی تاکید کرد.
نجف‌پورکردی با تاکید بر اصل شایسته‌سالاری در انتصاب افراد در مسئولیت‌های مختلف موسسه و هلدینگ‌ها و شرکت‌ها، اصول ولایت‌مداری، توجه به ارزش‌ها همراه با تعهد، تخصص و تجربه‌های موفق گذشته را از معیارهای مهم در انتصاب‌ها بیان کرد و افزود: در انتصاب هیئت مدیره‌ها، به ظرفیت‌های درون و برون سازمانی توامان توجه می‌گردد.
شایان ذکر است طی حکمی از سوی دکتر بابازاده مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ علی یاری به عنوان سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت انرژی سپهر منصوب و از تلاش‌های محمد طاهر شفیعی، عضو قبلی هئیت‌مدیره و سرپرست شرکت انرژی سپهر قدردانی گردید.
علیرضا بابازاده مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه راهبرد کوچک‌سازی در مجموعه انرژی سپهر با نگاه چابک‌سازی و اثربخشی دنبال می‌گردد، آثار اجرای این سیاست را کنترل و نظارت و شفافیت برشمرد و ماموریت‌های مهم شرکت انرژی سپهر را اصلاح پرتفوی بهینه‌سازی سهام این مجموعه ذکر کرد.
علی یاری عضو جدید هیئت مدیره انرژی سپهر نیز با قدردانی از اعتماد مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مدیرعامل پتروفرهنگ اظهار داشت: تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها جهت حل چالش‌ها و مشکلات شرکت انرژی سپهر به ویژه در بخش تامین مالی، مسائل حوزه تولید و بخش کارگری استفاده نماییم.

 

Share :