پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سال تاسیس هلدینگ انرژی سپهر

بهروز عباسی مدیرعامل انرژی سپهر در پیامی، یازدهمین سالگشت تاسیس هلدینگ را تبریک گفت.متن پیام به این شرح است:

 

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ سهامدارن گرانقدر همکاران ارجمند

ششم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس هلدینگ انرژی سپهر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نهال نوپای دیروز، درخت سایه گستر یازده ساله امروز است که هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

امروز در حالی یازدهمین سالگشت تاسیس این مجموعه را پاس می داریم که به حمد الهی و به برکت راهبری سهامداران گرانقدر، همراهی اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش خستگی ناپذیر یکایک پرسنل خدوم هلدینگ، در آستانه بهره برداری از پتروشیمی سبلان به عنوان پیش قراول پروژه های این خانواده قرار داریم. بلاشک کسب این موفقیت‌ مرهون سخت کوشی مجموعه مدیران، کارکنان و کارگران شریفی است که همت والای خود را به بلندای سبلان استوار کرده و اکنون بر فراز آن ایستاده اند.

رشد چشمگیر پروژه ها و قدم های راهگشا در حل مسائل سنواتیِ دیگر همکارانمان در شرکت های دنا، سیراف، سیتکو، لاوان و قطب نیز حاکی از آرمانی یگانه و متعالی در چارچوب «توسعه هلدینگ و خدمت به ایران عزیز» است.

اما راه پیش رو و مسیر بالندگی که قطع به یقین صعب و دشوار است، همت والای تمام اعضای این خانواده را طلب می کند تا ضمن رفع موانع، شاهد شکوفایی تمام ارکان شرکت باشیم.

اینجانب ضمن تبریک مجدد یازدهمین سالگشت تاسیس انرژی سپهر به همکاران ساعی و ارجمندم در هلدینگ و شرکت های تابعه، مراتب سپاسگزاری خود را از حسن‌ظن اعضای محترم هیئت‌مدیره و مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند کارگران شریف در پروژه های این خانواده که در راستای توسعه و پیشرفت شرکت تجلی یافته، ابراز می دارم.

امید آنکه که کهنه راهی شود به نکویی و این نو همی آید به شادی. ز مُلک تا مَلکوتش حجاب بردارند هر آن که خدمت جام جهان نما بکند
حافظ

بهروز عباسی مدیرعامل انرژی سپهر

Share :