تفاهم نامه همکاری هلدینگ انرژی سپهر و بانک شهر امضا شد

همزمان با چهارمین نمایشگاه حمایت از تولید داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش جزیره کیش، تفاهم نامه همکاری هلدینگ انرژی سپهر و بانک شهر امضا شد.

در این تفاهم نامه که مابین محمدطاهر شفیعی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به امضا رسید، بر افزایش تامین مالی، ارائه خدمات ویژه مالی، صدور ضمانت نامه، خدمات کارگزاری و ایجاد صندوق سرمایه گذاری تاکید شده است.

 

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر همزمان با امضا این تفاهم نامه که با حضور طاهری رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ همراه بود، گفت: در حال حاضر صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصادی و نظام بانکداری به عنوان هدایت کننده اقتصاد کشور، دوبال توسعه این حوزه هستند و همراهی این دو با یکدیگر شکوفایی و توسعه اقتصادی_صنعتی را به بار خواهد آورد.

 

محمدطاهر شفیعی افزود: بانک شهر به عنوان یکی از مجموعه های ارزش آفرین کشور  با حمایت خود از حوزه پتروشیمی در حقیقت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با تولیدکنندگان را جامه عمل پوشاند چرا که ایشان مکررا بر حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان تاکید داشتند و این راهبرد را ضامن رشد سریع و مستمر اقتصاد دانستند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تامین مالی به عنوان یکی از مهمترین چالش های حال حاضر صنعت، نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است تا علاوه بر دستیابی به برنامه جهش سوم حوزه پتروشیمی، زمینه توسعه ی همه جانبه برای طرح های آتی را نیز فراهم نماید.

 

شفیعی در پایان گفت: ماحصل توسعه صنعت پتروشیمی، اشتغال، تولید پایدار و بلااثر کردن تحریم هاست از این رو طی ماه های گذشته بر رفع مشکل تامین مالی پروژه های انرژی سپهر تمرکز کرده ایم. در این مسیر بانک شهر با رویکرد حمایتی خود یکی از نخستین بانک هایی بود که در حمایت از تولید داخل پیشگام شد و تفاهم نامه حاضر نیز نتیجه همکاری این بانک و هلدینگ انرژی سپهر است.

 

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های گوناگون پتروشیمی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

انجام نشست‌های تخصصی باحضور مدیران عالی شبکه بانکی و فعالان صنعت پتروشیمی به منظور بررسی توانمندی ها و ارائه راهکار‌ها و برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات تامین مالی، حمایت از شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از پتانسیل شرکت های داخلی از برنامه های هلدینگ انرژی سپهر در این دوره از نمایشگاه است.

Share :